* Gratis verzending bij min. besteding van €50,-       |        info@mijnscubaservice.nl      |     Tel: ‭+31 6 82 76 44 00

© 2019 D.o.D. All rights res.

Sloetstraat 107

6821CR Arnhem

Scuba service op maat

​Veel gestelde vragen.

 

Krijg ik een testrapport?

Een complete automatenset wordt altijd voorzien van een testrapport.

 

 

Mijn uitrusting deel staat er niet bij!

Indien je niet weet wat precies het merk of type van je uitrusting is, stuur ons dan gedetailleerde foto's info@mijnscubaservice.nl en we maken een prijsopgaaf voor jouw uitrusting. of vul de Prijsopgaaf zo ver als mogelijk in.

 

 

Is mijn uitrusting verzekerd?

Je uitrusting is door ons tijdens de verzending en het verblijf bij mijn Scuba service tot €500,- verzekerd.

 

 

Worden mijn slangen ook vervangen?

Deze worden niet vervangen. Indien nodig wordt je per e-mail op de hoogte gebracht dat het tijd is voor vervanging.

 

 

Waarom zijn mijn Automaten niet weer aan de eerste trap gemonteerd?

Wij mogen alleen automatensets van een en de zelfde fabrikant samenstellen en tevens alleen in de door de fabrikant vastgelegde combinaties.

Wij voeren uiteraard wel al uw verzochte service uit.

N.B. Dit betreft uitzonderingen, meestal zijn de combinaties gewoon in orde en monteren wij alles weer netjes op de juiste plaats voor retourzending.

 

 

Wanneer is het tijd om mijn automaat te laten servicen?

Het beste is elk jaar ook als je erg weinig duikt.

Indien je veel duikt natuurlijk ook jaarlijks of na elke 100 duiken.

 

 

Hoe lang duurt een servicebeurt ademautomaat?

De service van een complete automatenset (1e trap met 2e trap en octopus) duurt maximaal 2 weken maar meestal zijn we sneller klaar.

 

 

Kan de servicebeurt ademautomaat ook sneller?

Ja, maar vermeld dit wel even in een email zodat we weten dat je haast hebt. En natuurlijk kost dit niets extra.

 

 

Wat zijn de verzendkosten?

Al onze prijzen zijn inclusief het kosteloos ophalen en retourneren van je pakket.

Wij accepteren de volgende betalingen:

 

Het is alleen mogelijk om via bankoverschrijving of Paypal te betalen, na het ontvangen van onze bevestiging E-mail.

 

Dit omdat veel van onze klanten nog extra wensen of vragen hebben.

Tevens geeft het ons de mogelijkheid om uw nog om extra informatie te vragen omtrent het te service product.

 

Pin betalingen zijn tevens mogelijk bij afhalen na het maken van een afspraak in onze werkplaats te Apeldoorn.

Pakketten worden verstuurd met:

 

Verzendingen via Postnl